preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Login

Iz povijesti škole...

Dan jabuka u 1.a učiteljice Meri Amadeo, 2015. godina

(pogledaj album starih fotografija)

Vremenska prognoza

 

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?




Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 5. 2010.

Ukupno: 2116398
Ovaj mjesec: 4379
Ovaj tjedan: 1641
Danas: 130

-

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učimo učiti
Autor: Claudia Tarle, 8. 11. 2018.

Petaši (ali i svi ostali:)) trebaju stalno istraživati, učiti i isprobavati koje vještine učenja im najviše odgovaraju. Što se s više mogućnosti upoznaju i što više dobrih savjeta čuju, veća je vjerojatnost da će ponešto od toga i primijeniti u učenju.

U okviru međupredmetne teme Učiti kako učiti psihologinja ih upoznaje  s izradom umnih mapa, a knjižničarka s organizacijom znanja i izvora znanja; od rada na tekstu, kako se sprijateljiti s knjigama i zašto google nije rješenje za sve...  

Znanja nisu samo informacije nego i vještine. Raspravljali smo o planiranju učenja i upravljanju vremenom.

A koji su to kradljivci vremena? Nema sumnje, najveći smutljivac od svih je - mobitel. Naravno da ne govorimo o uređaju za uspostavu poziva, niti o suradniku u učenju, već o svakodnevnom smartphoneu, igrački.

Zbog njega svi dobri savjeti o učenju padaju u vodu, jer sveprisutni mobitel ometa koncentraciju i smanjuje produktivnost učenja. 

Rješenje je jednostavno - kad se uči, od pametnog telefona se treba oprostiti, treba ga ostaviti u drugoj prostoriji. Zašto nije dovoljno da je stišan ili isključen? Stručnjaci tvrde da se ometanje događa i nesvjesno, čak i kad se mobitel ne koristi.* 

(*U nedavnom istraživanju o utjecaju mobitela na kognitivne sposobnosti, studenti koji su ostavili mobitele u drugoj prostoriji bolje su prošli na kognitivnim testovima od onih koji su mobitele imali na stolu ili u torbi, iako ih nisu koristili​.)

Roditelji, potez je na vama. I mi odrasli teško odolimo čarima pametnih telefona, a kako je tek (zaljubljenom) osnovnoškolcu koji domaćoj zadaći treba dati prednost nad cijelim svijetom zabave koji mu se nudi na dlanu? Teško je i djetetu koje nema nikakve poteškoće s pažnjom i koncentracijom, ali ako ima, mobitel treba još pažljivije dozirati.

Zanimljiv članak o toj temi pročitajte ovdje i dogovorite se sa svojim djetetom za pravila. 

Claudia Tarle, mag.bibl.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju