Osnovna škola Petra Kanavelića Korčula

Iz povijesti škole...

Upis prvaša u školsku knjižnicu, 2010. godina

(pogledaj album starih fotografija)

Vremenska prognoza

« Rujan 2018 »

Koliko vremena dnevno provodim za računalom?

Javite nam se!

Imate sliku, komentar, kritiku, pohvalu... Sudjelujte u stvaranju stranica, javite se!

claudia.tarle@gmail.com

Ispis statistike od 17. 5. 2010.

vijesti
Smutili smo smutije u 7.b :)
Gordana Curać Depolo / datum: 17. 10. 2018. 13:14

Smutiti smutije nije bila smutnja. Donijeli smo voće i bez imalo straha zamutili u blenderu. Nismo se smuljali, samo smo se smijali. I sladili. Shvatili smo da je smuti odlična zamjena za smjeliji doručak. Puno smajlića iz 7.b

[OPŠIRNIJE]

Natječaj za popunu radnog mjesta
Claudia Tarle / datum: 16. 10. 2018. 13:48

Natječaj za popunu radnog mjesta pruzmite ovdje.

Dani zahvalnosti za plodove zemlje i mora - Dan kruha
Claudia Tarle / datum: 16. 10. 2018. 12:53

Dragi roditelji i prijatelji!

Dobro nam došli na Dan kruha u srijedu, 17. listopada, s početkom u 11 sati i 25 minuta. Uz prigodni program i blagoslov kruha možete pogledati izložbu kruha, slastica i plodova zemlje našeg zavičaja. Pozivamo sve naše sugrađane da nam budu sutra rado viđeni gosti.

[OPŠIRNIJE]

Mjesec hrvatske knjige 15.10 - 15.11. 2018.
Claudia Tarle / datum: 15. 10. 2018. 10:02

Danas, 15. listopada u 11 sati, predstavljanjem slikovnice "Ježincova škrapica"  splitske autorice Tonke Alujević, započet će tradicionalna knjižničarska manifestacija Mjesec hrvatske knjige. Trajati će do 15. studenog i obilježavat će se u svim narodnim i gradskim knjižnicama diljem Hrvatske. Programsku knjižicu naše Gradske knjižnice Ivan Vidali možete preuzeti ovdje.

Poremećaji autističnog spektra - edukacija 19. i 20. listopada 2018. u Korčuli
Claudia Tarle / datum: 13. 10. 2018. 08:08
Humanitarna udruga Kap u moru organizira stručni skup "Poremećaji autističnog spektra" - predavačice prof. dr. sc. Jasmine Škrinjar Frey s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koji će se održati 19. i 20. listopada 2018. u Korčuli. Svoje sudjelovanje prijavite do 17. listopada na mail udruge  kapumoru@gmail.com.
Veselimo se Vašem dolasku.
Srdačan pozdrav!
Predsjednica udruge Anita Batistić

Ljubav djeci prije svega - najava Dječjeg tjedna
Claudia Tarle / datum: 10. 10. 2018. 11:18

Dugi niz godina u našoj školi obilježavamo Dječji tjedan raznovrsnim i veselim aktivnostima. U petak, 12. listopada učenici od prvog do četvrtog razreda matične i područnih škola izlaze na Trg pomirenja (Spomenik) u 9:00 sati kako bi i svoje sugrađane razveselili pjesmom, igrama i radionicama na temu dječjih prava.

Izrađivat ćemo brodiće od papira, raditi figurice od plastelina, slagati puzzle, crtati na hameru, puštati balone s porukama djeci svijeta, pisati gradonačelniku, utrkivati se s knjigama na glavi i šiškama na žlici. Igrati školice, twister, preskakati laštik...

Veliki svijete, poslušaj što ti kaže dijete!
Dođite i uživajte u našem društvu!

Svjetski dan zaštite životinja u 2. c
Claudia Tarle / datum: 6. 10. 2018. 13:20

Dan posvećen životinjama - 4. listopada obilježili smo na poseban način. Razgovarali smo o životinjama i kako se moramo ponašati prema njima, te kako se možemo brinuti za njih i zaštititi ih. Odlučili smo dio novca iz razredne štednje odvojiti za štićenike Udruge za zaštitu životinja. Kupili smo poslastice za njuškice, a nismo zaboravili ni volontere koji se brinu za napuštene životinje pa smo im za njihovu brigu i trud zahvalili zajedničkim crtežima i čokoladom. Čitali smo priču Napušteni mačić pa smo se i sami okušali u pisanju priče. Nekoliko naših priča na temu Priča o psiću, možete pročitati u nastavku.

Učiteljica Petra Prvulović 2.c

Napravili smo sitnicu za napuštene životinje, a srca su nam zbog toga bila ispunjena srećom. Probajte i vi!

Jednog kišnog dana šetao samo ulicom i ugledao psića kojeg je udarilo auto. Brzo sam ga poveo u veterinara. Na kraju je sve s njim bilo u redu i bio sam jako sretan.

Stipe

Jednog kišovitog dana susrela sam psa koji se skrio ispod stabla. Uzela sam ga i odnijela sam ga kući. Pitala sam mamu mogu li ga zadržati. Mama mi je rekla da ga mogu udomiti i bila sam jako sretna.

Ema

Jednog kišnog dana bio sam sa psićem u šetnji prema gradu. Naletjelo je auto i udarilo ga. Ponio sam ga u veterinara i on je rekao da mu treba operacija. Operacija je dobro prošla. Bio sam sretan. Psića sam odnio kući.

Tomislav

Jednog dana šetala sam sa sestričnom. Našle smo psića i odnijele smo ga u azil. Bila sam sretna jer smo ga spasile ali željela sam da još ostane s nama. Sutradan smo ga išle posjetiti. Zbog toga je i on bio sretan.

Leona

Jednog sunčanog i toplog jesenskog dana išla sam iz škole. Šetajući se pored ograde odjednom sam ugledala rupu u zidu. Provirila sam unutra, a iznutra se čuo nekakav čudan glas: vau, vau! Upalila sam svjetiljku. Unutra je bio mali psić. Noga mu je krvarila. Odmah sam ga odnijela kod veterinara. On mu je sredio nogu, a ja sam ga odnijela u azil. Bila sam jako sretna.

Tea

Sretan Svjetski dan učitelja, 5. listopada
Claudia Tarle / datum: 6. 10. 2018. 12:50

Pozdrav iz zbornice (nismo svi :)!

foto Marija Šegedin i Ružica Žuvela

[OPŠIRNIJE]

Učenička mašta i vedrina pretočene u umjetnička djela
Claudia Tarle / datum: 6. 10. 2018. 12:37

U tjednu u kojem obilježavamo Svjetski dan učitelja, na Profilovom portalu je objavljen intervju s našim nastavnikom Likovne kulture, Abelom Brčićem. Za više kliknite ovdje.

Terenska nastava - At corner
Jakica Stanišić / datum: 30. 9. 2018. 22:30

Učenici sedmih razreda ovaj tjedan imali su zanimljiv sat iz informatike. Posjetili su tvrtku „At corner“ koja se bavi prodajom, popravkom i održavanjem računalne opreme. Vlasnici gospodin Đuro Pendo i Ante Vojvodić održali su nam predavanje o dijelovima računala, pokazali nam dijelove središnje jedinice i  razne vrste računala. Ispitivali su oni naše znanje, a i mi smo za njih imali puno pitanja. Još im jednom zahvaljujemo na njihovom vremenu i strpljenju.

(Na slici učenici 7.b)

Susret s književnicom Katjom Romac
Meri Amadeo / datum: 30. 9. 2018. 21:25

Terenska nastava - Port 9
Meri Šegedin / datum: 30. 9. 2018. 20:11

Dana 28. učenici PŠ Račišće su sa svojim učiteljicama posjetili hotel Port 9 u sklopu Dana otvorenih vrata. Upoznali su se s načinom funkcioniranja: recepcije, kuhinje i sale, strojarnice za bazene, wellnessa te kako se održava čistoća u cijelom hotelu. Isto tako, vidjeli su kako izgledaju sobe i predsjednički apartman, ali i prostor namijenjen baš za djecu.

Zahvaljujemo se čitavom osoblju na izuzetno lijepom obilasku i čašćenju!

[OPŠIRNIJE]

Ekskurzija osmaša - dan peti: Zadar - Korčula - Kraj!
Abel Brčić Marija Šegedin Alan Farac / datum: 28. 9. 2018. 19:17
Hotel smo napustili u devet sati i krenuli prema Zadru. U autobusu je, na veliko iznenađenje nastavnika, bilo poprilično tiho. U Zadru smo posjetili Muzej zlata i srebra Zadra, gdje je sve savršeno očuvano.

Nakon kratkog razgledavanja, došli smo u Muzej iluzija gdje smo mogli uživati u svemu što muzej pruža. Slike koje varaju oči ili slagalice koje je za nas bilo nemoguće složiti, bile su samo jedne od brojnih sadržaja muzeja.

Nakon zabavnog dijela došao je i onaj poučni, sastali smo se s vodičicom koja nas je naučila dosta toga o gradu. Razgledali smo Forum i vidjeli neke od brojnih crkava, Sv. Donat i Sv. Stošiju.

Vidjeli smo, ali i čuli ono što krasi grad i čini ga još ljepšim, Morske orgulje koje svojim melodijama daju pravi morski ugođaj, te Pozdrav suncu..
Ručali smo i imali malo slobodnog vremena, nakon kojeg smo se zaputili kući... U Dugopolju smo se pozdravili od našeg vodiča Mira te nastavili put...

Nakon još par sati vožnje, došao je kraj našeg putovanja i pet nezaboravnih dana našeg života, nekima je palo teže, nekima lakše, no sve u svemu sada krećemo u nove radne pobjede!
Svih vas pozdravljaju 8.a i 8.b!

Ekskurzija osmaša - dan četvrti: Smiljan - Nin - Biograd
Tina Sardelić Nina Andrijić Jakov Brčić Marija Foretić Daniela Čurković / datum: 28. 9. 2018. 14:58

Naš dan započeo je u sedam sati. Ubrzanim korakom otišli smo na doručak, nakon kojeg smo, po zadnji put zakoračili u naše hotelske sobe, spremili odjeću i malo poredili sobe. Oko devet sati uputili smo se prema "Areni" u kojoj su sve trgovine, na naše veliko razočarenje, bile zatvorene do deset... Ubrzo smo svi veselo potrčali prema trgovinama i zgrabili što nam se svidjelo.

Oko 12 sati krenuli smo za Smiljan i posjetili rodnu kuću Nikole Tesle i naposlijetku pogledali dokumentarni film o njemu. Zatim smo se uputili prema Ninu u kojem smo posjetili kip Grgura Ninskog te vidjeli najmanju katedralu na svijetu.

Jedva smo čekali stići na naše sljedeće odredište, Hotel Bolero... Nemamo više toliko vremena, pa je bolje da se bacimo na razgledavanje! ;)

Pozdrav,
Marija, Tina, Jakov Brcic, Daniela, Nina

[OPŠIRNIJE]

Multimedijalno predavanje "Polarni san" - Prva hrvatska ekspedicija na Južni pol
Claudia Tarle / datum: 27. 9. 2018. 20:35

Ponedjeljak 1. listopada, 12:15 sati, Dom kulture

Što čovjek mora napraviti da bi ostvario svoj san?

Kako bi pronašao najbolji odgovor na to pitanje, Davor Rostuhar se upustio u veliki izazov, u veliko istraživanje koje ga je odvelo sve do samog kraja svijeta. Postao je prvi Hrvat koji je pješice stigao od ruba Antarktike do Južnog pola.

(opširnije o ekspediciji)

Ekskurzija osmaša - dan treći: Zagreb
Sara Ilišković / datum: 27. 9. 2018. 09:25

Nakon doručka autocestom smo se uputili za glavni grad Hrvatske, Zagreb. Prva stanica nam je bio Tehnički muzej. Obišli smo izložbu Nikole Tesle, rudnik i planetarij. To je bilo vrlo poučno i zanimljivo iskustvo.

Nakon njega smo prešli preko ceste, da bi došli do Muzeja Dražena Petrovića. Čuli smo sve o životu “Košarkarškog Mozarta”. Gospođa Biserka, Draženova mama, poklonila nam je dvije lopte s njegovim likom i dva stripa o njegovu dječačkom životu.

Nakon ručka smo pošli u razgled centra. Obišli smo crkvu sv. Marka, Hrvatski sabor i vladu, Trg bana Josipa Jelačića i kulu Lotrščak.

Za završetak smo pošli u zoološki vrt koji je svih oduševio s egzotičnim životinjama. Današnji dan nam je bio jako ispunjen i poučan.

Pozdravljaju vas 8.a i 8.b!

Ekskurzija osmaša - dan drugi: Trakošćan - Krapina
Lora Lagundžija / datum: 26. 9. 2018. 19:40

Nakon doručka krenuli smo prema Trakošćanu. Putem smo uživali u prekrasnom krajoliku. Dosli smo u Trakošćan i dočekao nas je vodič koji nas je proveo kroz sve prostorije dvorca. Bilo nam je zanimljivo iskustvo vidjeti taj način života kakav je bio u neka stara vremena.

Ručali smo u staromodnom seoskom domaćinstvu Kozjak, a nakon ručka smo se zaputili posjetiti Krapinu - Hušnjakovo brdo, nalazište krapinskog pračovjeka.  Nakon kratkog filma u kojem smo upoznali način života krapinskog pračovjeka vodič nas je proveo kroz cijeli muzej, stvarno zanimljivo putovanje kroz vrijeme. Nakon Muzeja krapinskih neandertalaca vratili smo se u hotel.

Slijedilo je opuštanje u bazenu, to je bilo jedno od ljepših iskustavayes​!

Zatim večera, a nakon nje, naravno, odlazak u disko, ples i zabava!

Pozdravljaju vas 8.a i 8.b!

Ekskurzija osmaša- dan prvi: Šibenik -Tuhelj - kiša, bura, 15°C
Dinko Fabris / datum: 26. 9. 2018. 16:13

Nakon dugog iščekivanja krenuli smo na ekskurziju... Naše prvo odredište bio je Šibenik, grad Petra Krešimira IV. Iako nas je dočekala bura i kiša, obišli smo  najvažnije znamenitosti ovoga grada, katedralu Sv. Jakova, kazalište i gradski park. Predah smo napravili u obližnjem trgovačkom centru, a onda smo nastavili put... I dalje nas je bura ometala, pa smo umjesto autoputom trebali ići sporednom cestom. Nakon trinaest sati putovanja i svih zgoda i nezgoda, konačno smo stigli u hotel. S obzirom da jedva čekamo disko, javit' ćemo vam se sutra!

Josipa, Petra, Dinko, Vjeko, Ana, Tristan,
Pozdrav!

Mislim da je Šibenik predivan grad. (Paula)

Malo smo se puno vozili, ali dobro, preživili smo... (Marija)

Svašta smo naučili, bilo je naporno ali se isplatilo! (Tristan); Zanimljivo... (Toni)
Današnji dan bio mi je baš lijep. (Marko)

Foto: Marija Šegedin

[OPŠIRNIJE]

TZK ponovno u skolskoj dvorani
Adriana Barčić / datum: 24. 9. 2018. 13:36
Od sutra, utorak 25.09.2018. nastava tjelesne i zdravstvene kulture održavati će se u dvorani pa molim učenike od 5. -8. Razreda da vode računa o donošenju sportske opreme za nastavu.

Fotografije obilježavanja Dana mira
Claudia Tarle / datum: 24. 9. 2018. 09:35

Foto: Marina Razbowsky, asistentica

[OPŠIRNIJE]

Postupak jednostavne nabave za nabavu informatičke opreme
Željko Nobilo / datum: 19. 9. 2018. 14:05

Dokumentaciju vezanu uz postupak jednostavne nabave za nabavu informatičke opreme preuzmite klikom na opširnije.

Proslavimo zajedno Međunarodni dan mira u petak, 21. rujna
Meri Amadeo / datum: 18. 9. 2018. 15:30

Diljem svijeta 21. rujna se obilježava Međunarodni dan mira u cilju jačanja ideala mira među svim narodima i državama svijeta. I u našoj školi se Dan mira prigodno obilježava već godinama različitim aktivnostima kroz cijeli tjedan. Ne zaboravite za petak 21. rujna pripremiti bijele majice i puno ljubavi i dobre volje!

[OPŠIRNIJE]

Natječaj za popunu radnih mjesta
Claudia Tarle / datum: 14. 9. 2018. 10:23

Natječaj za popunu radnih mjesta učitelja/ica matematike, tehničke kulture i razredne nastave preuzmite ovdje.

[OPŠIRNIJE]

Čestitamo vam Međunarodni dan pismenosti!
Claudia Tarle / datum: 8. 9. 2018. 12:22

Međunarodni dan pismenosti obilježava se svake godine 8. rujna, a utemeljio ga je UNESCO 1967. godine. Cilj mu je upozoriti na problem nepismenosti koji još postoji u velikom dijelu svijeta.

Pismenost je jedno od temeljnih ljudskih prava i predstavlja temelj za stjecanje znanja i napredak društva u kojemu živimo.

UNESCO

TZK na KPK
Adriana Barčić / datum: 6. 9. 2018. 23:37

Od ponedjeljka, 10. rujna 2018. godine nastava Tjelesne i zdravstvene kulture za učenike i učenice od 5. do 8. razreda, održavat će se na otvorenom plivalištu KPK, po rasporedu. Za nastavu je potrebno ponijeti kupaće (kostim), ručnik, šlape i eventualno kapicu i plivačke naočale.

Nastava će se održavati na plivalištu dok nam uvjeti to budu dozvoljavali. Učenici će o tome biti pravovremeno obaviješteni.

[OPŠIRNIJE]

Novi uspjesi naših filmaša: Opet među najboljima!
Suzana Petković / datum: 4. 9. 2018. 21:55

Na Državnoj smotri hrvatskoga školskog filma koja će se u organizaciji AZOO-a  i ove godine održati u Sinju (26. - 28. rujna) našu školu predstavljat će Wanda Vigna i Antun Toni Jungher svojim filmom „Papagalo“.

Na Reviji filmskog stvaralaštva djece koju organizira Hrvatski filmski savez, a koja će se ove godine održati u Bolu na Braču (4. – 7. listopada), bit će prikazana čak tri naša filma: uz Wandinu i Tonijevu reportažu „Papagalo“, probrana publika mladih filmoljubaca gledat će i igrane filmove „Pritajeni maher“ (autori: Matej Bokšić, Josip Rončević i Marko Pendo) i „Slučajan susret“ (autorice: Marija Botica, Marija Lozica, Karla Jurjević i Mia Kunac). Čestitam slavljenicima! Veselimo se dobroj zabavi i novim prijateljstvima u Sinju i Bolu.

[OPŠIRNIJE]

Glazbena škola - obavijest o početku nove školske godine
Tihana Penjak / datum: 31. 8. 2018. 15:07

OŠ Petra  Kanavelića Korčula - Podružnica br. 1 Osnovna glazbena škola

Prvi dogovor nastavnika s učenicima od II. do VI. razreda glazbene škole održat će se u ponedjeljak, 3. rujna 2018.  u 18 sati (u prizemlju škole, zadnji razred s klavirom).

2. Audicija (jesenski rok), za nove  učenike koji bi upisali prvi razred glazbene škole u šk. god. 2018./19., koji nisu pristupili audiciji u ljetnom roku, održat će se u utorak, 4. rujna 2018. u 17:30 sati  (u prizemlju škole, zadnji razred s klavirom ).

3. Prvi sastanak nastavnika s roditeljima i učenicima koji su upisali 1. razred Osnovne glazbene škole (OGŠ) održat će se u srijedu, 5. rujna 2018. u 17:30 sati (u prizemlju škole, zadnji razred s klavirom).

Svima želimo dobar početak i uspješnu  novu školsku godinu.

Srdačan pozdrav,

Voditelj OGŠ: Tihana Penjak, prof.

[OPŠIRNIJE]

Dragi učenici i roditelji, poštovane kolegice i kolege,
Velebit Veršić / datum: 31. 8. 2018. 14:48

Osnovna škola Petra Kanavelića iz Korčule obavještava nove prvaše i njihove roditelje iz Račišća, Korčule i Lumbarde da će svečani prijem prvaša u prvi razred biti u ponedjeljak 03. rujna, s početkom u 10 sati u matičnoj školi u Korčuli.

Za učenike trećih i četvrtih razreda te učenike viših razreda prvi nastavni dan je u ponedjeljak 3.rujna s početkom u 8 sati, razrednici će sa svojim razredom održati jedan školski sat, upoznati učenike s tjednim rasporedom i obvezama tijekom nove školske godine.

Ove školske godine smo uspjeli organizirati nastavu u jednoj smjeni, dakle za sve naše učenike u matičnoj školi nastava počinje u 8 sati. Vjerujem da će ova novina olakšati realizaciju školske godine nastavnicima i roditeljima.

Evo nas na početku još jedne školske godine, svatko sa svojim željama, nadanjima i očekivanjima, učenici da što uspješnije završe novu školsku godinu, nastavnici da im tu godinu učine što zanimljivijom i kvalitetnijom te roditelji koji će nam biti svima podrška.

Posebno pozdravljam našu novu generaciju prvašića. Vjerujemo da će im to biti razdoblje kojega će se uvijek rado sjećati. Napominjem  kako vam polaskom u školu ne završava igra.  Igra ne prestaje biti sastavni dio vaših dječjih života, ona samo dobiva drugačije značenje i u funkciji je učenja.

Još jednom svima želim  dobar početak i puno uspjeha u novoj školskoj godini.

Ravnatelj škole Velebit Veršić, prof.

Pod opširnije možete preuzeti raspored po učionicama za prvi nastavni dan.

[OPŠIRNIJE]

Vremenik obveza učitelja razredne i predmetne nastave kroz rujan šk. god. 2018./2019.
Velebit Veršić / datum: 29. 8. 2018. 08:40

Vremenik obveza učitelja razredne i predmetne nastave kroz rujan preuzmite ovdje.

Tablica za kurikulum
Claudia Tarle / datum: 27. 8. 2018. 01:42
  • Kliknite na opširnije i u prilogu preuzmite tablicu.
  • Ako ne možete preuzeti tablicu zatražite je na claudia.tarle@gmail.com.
  • Spremite tablicu na svoje računalo.
  • Svaku aktivnost opišite u posebnoj tablici.
  • Ništa ne brišite, samo upisujte svoj tekst (font Calibri 12).
  • Pazite na razmake nakon znakova interpunkcije.
  • Tekst možete kopirati i lijepiti, ali prethodno očistite oblikovanje od različitih fontova, boja, veličina...
  • Nemojte pokušavati umetnuti dijelove drugih tablica!
  • Tablica ne treba biti veća od stranice.
  • Spremite svaku tablicu kao posebni dokument.
  • Svakom dokumentu promijenite ime tako da stavite jasne i prepoznatljive nazive aktivnosti.
  • Sve svoje tablice pošaljite kao pojedinačne PRIVITKE u JEDNOM e-mailu na ured@os-pkanavelica-korcula.skole.hr  i  ruzica.fabijanovic@gmail.com.
  • smileywinksmiley

Stigli su udžbenici!
Jurica Čupić / datum: 23. 8. 2018. 13:50

Poštovani roditelji, udžbenike možete preuzeti u prostorijama KPK (ispod školske dvorane) u utorak 28. kolovoza od 9:00 do 17:00 sati. Osim gotovinom, udžbenike možete platiti i karticama (American i Visa).

Napomena: Učenici prvih razreda udžbenike će dobiti u svojim učionicama tijekom prvog nastavnog tjedna.

Vremenik obveza za kolovoz
Velebit Veršić / datum: 22. 8. 2018. 14:33

Vremenik preuzmite ovdje.

[OPŠIRNIJE]

Odluka o početku i završetku nastavne godine 2018./2019.
Claudia Tarle / datum: 22. 5. 2018. 08:46

Ministrica znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Blaženka Divjak, donijela je Odluku o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika za školsku godinu 2018./2019. Navedena odluka može se pročitati ovdje.

ARHIVA vijesti
Claudia Tarle / datum: 8. 9. 2015. 08:41

Arhiva naših vijesti nalazi se desno na dnu stranice i složena je po datumu objave vijesti. U arhivi možete pronaći vijesti objavljene na našim stranicama od samog početka, 17. svibnja 2010.g.